Prekių pristatymo informacija

Pirkėjo įsipareigojimas atsiimant prekes. Pirkėjas, įsigydamas prekes internetinėje parduotuvėje www,vivasan.lt, pasirinkdamas prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja pateikti tikslų prekių pristatymo adresą.

Pristatymo būdą pasirenka Pirkėjas. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl nepristatytos siuntos. 

1. Pirkėjas tikslią užsakymo sumą matys prieš patvirtindamas užsakymą. Po užsakymo patvirtinimo prekių pristatymo mokestis ir prekių kaina nekeičiama.

2. Prekių pristatymo terminai pateikiami priimto užsakymo patvirtinime, kurį Pirkėjas gauna į elektroninį paštą. Jie preliminarūs ir gali būti keičiami. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, kad įsigyta prekė būtų pristatyta kiek įmanoma greičiau.

3. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės ar dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

Pristatymo būdai

Paslauga Pristatymo vieta Pristatymo laikas Pristatymo kaina
Pašto siuntų paslauga Visoje Lietuvoje
2-5 dienos
Darbo dienomis
3,10€
Kurjerių paslauga (užsakoma telefonu +370 699 52342) Visoje Lietuvoje per 2-5 dienas 
Darbo dienomis
3,10€
LP Express paštomato paslauga Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys ir t.t. (kur yra LP EXpress paštomatai)
per 2-5 dienas 
Darbo dienomis
3,10€
Vivasan prekybos vietoje Konstitucijos pr. 23A-121 kab., 08105 Vilnius Nuo  10.00 iki 18.00 
Darbo dienomis
NEMOKAMAI
Kurjerių paslauga, perkant prekių už 150.00€ ir daugiauVisoje Lietuvoje
2-5dienos 
Darbo dienomis
NEMOKAMAI

Prekės gavimas

Gavęs prekes Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė). Pirkėjui atsiėmus siuntinį ir nepranešus apie pastebėtus pažeidimus, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pranešti pardavėjui. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, ir dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę. Jeigu Pirkėjas priėmęs siuntą pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant turi informuoti Pardavėją. Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas per 14 (keturiolika) dienų grąžina pinigus už prekę.


Atsiskaitymas už prekes

Įsigyti prekes internetinėje parduotuvėje www.vivasan.lt galėsite atsiskaitydami:

1. Elektronine bankininkyste;

2. Bankiniu pavedimu;

3. Grynaisiais pinigais arba banko kortele Vivasan prekybos vietoje: Konstitucijos pr. 23A-121 kab., 08105 Vilnius.